MyFords
Duratec HE (118 kW), 6stupňová automatická převodovka Durashift 6Tronic s možností sekvenčního řazení, ESP, vyhřívaná přední sedadla, vyhřívané přední i zadní okno, digitální klimatizace, tempomat, el. šíbr, alu kola 18"
Duratec HE (118 kW), Durashift 6Tronic automatic transmission with manual mode, heated front seats, heated front and rear windshield, digital a/c, cruise control, power sunroof, alloy wheels 18".
Duratec V6 (125 kW), 4stupňová automatická převodovka CD4E s funkcí Overdrive a Economy/Sport, ABS, ASR, 4místná karoserie 2+2, kožený interiér, vyhřívaná sedadla, vyhřívané přední i zadní okno, digitální klimatizace, tempomat, alu kola 17".
Duratec V6 (125 kW), CD4E automatic transmission (4speed, Overdrive, Economy/Sport), ABS, ASR, 4-passenger only (2+2), leather interior, heated front seats, power sliding roof, power windows, heated rear/front windscreens, digital a/c, cruise control, alloy wheels 17".
3dveřový model. elektrická přední okna, ruční šíbr, elektrony Cosworth 16",
3door model, power front windows, manual sliding roof, 16" Cosworth alloy wheels...
MONDEO 2.5 Ghia 2003 (2010–2019)
Duratec V6 (125 kW), automatická převodovka Durashift 5Tronic s možností sekvenčního řazení, ESP, vyhřívaná sedadla, vyhřívané přední i zadní okno, digitální klimatizace, tempomat.
Duratec V6 (125 kW) , Durashift 5Tronic automatic transmission with manual mode, ESP, heated front seats, heated front/rear windshield, digital a/c, cruise control.
MONDEO 2.0i Ghia 1994 (2007–2011)
Motor 2.0i Zetec, 100 kW. 4stupňová automatická převodovka CD4E s funkcí Overdrive a Economy/Sport, airbag řidiče a spolujezdce, ABS, ASR, ADS, EBD, klimatizace, tempomat, vyhřívaná přední sedadla, palubní počítač, elektrický šíbr, elektrická okna vpředu a vzadu, elektrická zpětná zrcátka, vyhřívaná okna, elektrony Cosworth 16", maska Ghia.
2.0i Zetec engine with 100 kW. CD4E automatic transmission (4speed, Overdrive, Economy/Sport). Airbags for driver and passenger, ABS, TCS, ADS, EBD, air-conditioning, cruise control, heated front seats, fuel computer, power sliding roof, power windows, heated rear/front windscreens. I have added the 16" Cosworth alloy wheels and front grill with Ghia design.
MONDEO 2.0i Ghia 1993 (2006–2010)
Černé Mondeo sedan jsme koupili v Mostkovicích u Prostějova. Mělo ABS i TCS (Traction Control System) a jezdilo se s ním skvěle. Po 4 letech používání si ho odvezl nový majitel do Ostravy...
This nice black Mondeo sedan had ABS and TCS (Traction Control System) and the ride was really enjoyable. After four years of reliable service, a new owner took it to Ostrava...
SCORPIO 2.0i GL 1990 (2000–2007)
V únoru 2000 jsem se stal majitelem kufrového Fordu SCORPIO s motorem 2.0i DOHC, ABS, klimatizací a elektrickým šíbrem. Byl z roku 1990 a sloužil mi až do roku 2007. Podnikli jsme s ním několik zahraničních cest, nejdále do Norska. V roce 2002 jsem byl jedním ze zakládajících členů Ford SCORPIO Clubu CZ.
In February 2000, I got the car I had wanted so much – 4-door SCORPIO with 2.0i DOHC engine, ABS, A/C, and power sliding roof. I had been driving it untill 2007. This car was so roomy and comfortable, we used to sleep in it, we even drove to Oslo and back. We also had a Ford SCORPIO club for the car enthusiasts....
SIERRA 2.9 XRi 4x4 1988 (1998–1999)
Po Granadě jsem se stal majitelem SIERRY 2.9i 4 x 4. Měla elektrická přední okna, ABS a šíbr. Sierra sloužila bez problémů, přičemž jsme samozřejmě nezapomněli využít skvělého pohonu 4x4: v zimě jsme vyjeli v noci sjezdovku v Karlově v Jeseníkách.
After GRANADA, I became a proud owner of another special car - SIERRA 2.9i 4x4. It had front power windows, ABS, and sliding roof. After initial trouble with cardan shaft and electric equipment, the car did great. We could not live without trying its exceptional winter capabilities: we simply drove up one downhill track in a local ski resort.
GRANADA 2.8i Ghia 1981 (1997–1999)
V roce 1997 jsem poprvé nakoukl do vyšší střední třídy vozem Granada 2.8i Ghia z roku 1981. To byl přesně vůz majora Cowleyho z Profesionálů! Okna v elektrice, posilovač řízení, dvoupolohový šíbr, sametové interiéry a hlavně skvělý neúnavný šestiválec se vstřikováním K-Jetronic.
Higher class of cars opened its door for me in 1997. I purchased a ’81 Granada 2.8i Ghia. This was exactly the vehicle that Major Cowley used in the Professionals series!! Rear and front power windows, power steering, sliding roof, velvet-like upholstery, and last but not least – terrific 6 cylinder with K-Jetronic fuel injection.
TAUNUS 2.0 OHC 1982 (1995–1996)
V brněnském autobazaru v Bosonohách jsem sehnal Ford Taunus 2.0 s automatickou převodovkou C3. Měl čtyřválcový motor OHC, ve své době pokrokovou a výkonnou pohonnou jednotku.
One year later, my first wagon entered my garage. It was a ’82 Taunus 2.0 with the C3 automatic transmission. The car had OHC-configuration engine known as a “high-tech” in early 80s. The wagon featured large load space and driving it was really effortless.
TAUNUS 2.0 V6 1979 (1994–1995)
V roce 1994 jsem zakoupil od Červeného kříže v Blansku bleděmodrého Taunusa 2.0 V6. Předtím jezdil jako taxík, měl béžové interiéry a bylo to moje první opravdové auto. Spoustu jsem toho na něm opravoval, vyměnil přední blatníky, instaloval rádio a repro, škrabal a natíral spodky...
In 1994, local Red Cross organization was selling their light-blue ’79 Taunus 2.0. The car used to serve as a taxi, and featured beige interior. My first real car!! I have repaired it a lot, changed front mudguards, installed audio system, repaired rusty portions of the body... Later, the car got new ivory paint and changed owners...
Můj Ford příběh začal v roce 1993, kdy jsem od kamaráda koupil Taunus 2.0 V6 (66 kW) v hnědé metalíze, původně na náhradní díly. Zprovoznit se jej nepodařilo, ale touha po dalších Fordech zůstala...
My Ford-story began in 1993, as I bought an ’74 Taunus 2.0 V6 (66 kW). Brown metallic-painted, the car was later sold unfinished, but my passion for Fords was born...